Európai Uniós Támogatások

Megosztom:

Európai Uniós Támogatások

 

VEKOP-8.5.3-17-2018-00137

 

OFFICE DEPOT HUNGARY Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

 

Innovatív képzések megvalósítása az Office Depot Kft.-nél

 

A projekt megvalósításának kezdete:

2019.06.01.

A projekt fizikai befejezésének határideje:

2019.12.31.

A projekt keretében az alábbi szakmai képzések valósultak meg a hosszú távú fenntarthatóság jegyében:

  • Ügyviteli és vállalatirányítási szoftver kulcsfelhasználója

        A szakképesítéssel rendelkező képes:

 Az összetett informatikai alkalmazások szervezeti bevezetési folyamatainak állandó szereplője a szoftver kulcsfelhasználó. A szoftverek általános funkciónak, felhasználói felületeinek fejlődésével meghatározhatóvá váltak azok a kompetenciák, amelyek egy szoftver szervezeti bevezetése során átadásra kerülnek a leendő felhasználók számára. Ezek a kompetenciák nem a szakterületre, szakmai funkcionalitásra vonatkoznak elsősorban, hanem a szoftverekre jellemző alapfunkciókra, a kezelőfelületek jellemzőire, és az alapvető adatkezelési eljárásokra, a beépített súgó funkciók, felhasználói dokumentáció használatára, tehát az alapvető felhasználói ismeretek átadására irányulnak. Ebből következik, hogy kialakult egy olyan munkaerő-piacon is azonosítható munkakör, amelyet betöltők a szoftvert bevezető szervezet alkalmazásában állnak, ismerik a szervezet, vagy adott szervezeti egység folyamatait, a szervezet munkatársai közötti feladatmegosztást. Ebből következően a szervezet megbízásából, a szoftver szállítójával, fejlesztőjével működnek együtt a követelmények meghatározásában, az alkalmazás tesztelésében, a hibajelentésben, és munkatársak felkészítésében. A kulcsfelhasználói szerep nem szoftverfejlesztői, rendszergazdai szerep, de nem is valamilyen szervezeti probléma informatikai megoldására irányuló feladatkör. Így a szakképesítések rendszerében különböző szakképesítések határterületei között található. Akár az IPAR 4.0, akár más az informatikai eszközök alkalmazását, bevezetését támogató stratégiák és programok, akár a piaci, hatékonysági kihívások hatására folyamatosan bővül azon szervezetek köre, amelyek munkafolyamataik támogatására.

- kommunikációs tréning:

        A képzés célja a megfelelő és hatékony kommunikációs és konfliktuskezelési módszerek, technikák elsajátíttatása, azok begyakorlása és megfelelő szintű alkalmazása konkrét szituációkban.

- Ipar 4.0 felkészítő képzés:

       A képzés célja a munkavállalók vállalatirányítási rendszerekkel és vagy, termelésből objektív módon gyűjtött adatok elemzésén és feldolgozásán alapuló, fejlett automatizáltságú intelligens szenzoros, vagy berendezések vezérléséből közvetlenül szerzett adatokon alapuló, fejlett automatizáltságú termelésirányítási és vagy döntéstámogató rendszerekkel kapcsolatos kompetenciáinak fejlesztése.