Kezdőlap
Kosár tartalma
Üres kosár
Bruttó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}
Kosár megtekintése
Kezdőoldal / Otthon, háztartás / Világítástechnika és kiegészítői / Beltéri lámpák / Mélysugárzók / Mélysugárzók

Mélysugárzók

{{totalCount}} találat
találat/oldal
Rendezés:
Nincs találat.
{{ComputedLoadMoreText}}
{{totalCount}} termékből {{dataLength}} darabot már láttál

Irodabútor, ami a munkához szükséges

Nem is gondolnánk mennyi különböző bútor szükséges egy jól felszerelt irodába ahhoz, hogy az alkalmazottak és az ügyfelek minden igényét kielégíthessük. Különféle székek, esetleg fotelek és számtalan kiegészítő teszi alkalmassá az irodát, hogy kellemes munkakörnyezetté váljon. Mivel az irodában töltjük életünk egy jelentős hányadát, így természetesen érdemes nagy hangsúlyt fektetni annak berendezésére. Figyelembe kell venni kényelmi szempontokat is, mindamellett, hogy az irodabútoroknak elsősorban a gördülékeny munkát kell szolgálniuk. Egy irodában a két legalapvetőbb bútor az íróasztal és a hozzájuk tartozó székek. Napjainkban egyre divatosabbak az egybefüggő, nyitott terek és ehhez tartozóan a minimalista asztalok és székek. Az irodai munkaszékek kiválasztásánál fontos szempont az ergonómia és a kényelem. Gondoljunk csak bele, hogy minden alkalmazott hetente átlagosan 20-40 órát tölt ezekben a székekben ülve, így természetesen hatékonyságukhoz hozzájárulnak a kényelmes székek. Az iroda munkaszékek számtalan típusa ismert, így minden alkalmazott számára az igényeiknek leginkább megfelelőbb darabot választhatjuk. A legtöbb irodai munkaszéknek szabályozható az ülésmagassága, ezen kívül lehetnek karfával ellátott és anélküli székek, vagy akár fejtámlával rendelkező változatok is. Egyes esetekben a dőlésszög is állítható mind a hátfelület, mind az ülőfelület esetében, amelyek beállításával maximális kényelmet érhetünk el. Anyagukat tekintve lehetnek bőr, öko-bőr vagy szitaszövetes kialakítású székek, utóbbi nagy előnye, hogy a nyári hónapokban sem fog túlmelegedni légáteresztő tulajdonságának köszönhetően. Az irodai fotelek hihetetlenül esztétikusak és kényelmesek tudnak lenni, egy rövidebb pihenésre abszolút alkalmas darabok.

A tökéletes irodai munkaszék megtalálást követően legalább ilyen fontos az íróasztal kiválasztása. Vannak, akik a hagyományosabb téglalap alapú elrendezést, mások a lekerekített éleket részesítik előnyben, vagy akár az egyre divatosabb L-alakot. A rendelkezésre álló tér nagyban meghatározza, hogy milyen jellegű íróasztalokra lesz szükség, illetve, hogy azokat hogyan tudjuk egymáshoz illeszteni a lehető leghelytakarékosabb módon. Mindezek gondos kiválasztása hozzájárul a munkavállalók boldogság- és kényelemérzetéhez, ami a hatékonyság növeléséhez vezet. Elégedettségük további növeléséhez kialakíthatunk társalgótereket, ahol kanapék, fotelek, esetleg könyvespolcok - pihenőszobákban akár a játékok - is helyet kaphatnak. Ezek a helyiségek alkalmasak arra, hogy egy-egy kávészünetet aktívan töltsünk el, kicsit kikapcsolódjunk és feltöltődjünk, hogy újult erővel végezhessünk munkánkat. Általában ezeknek a társalgóknak nagyon örülnek az alkalmazottak, hiszen teljes kikapcsolódást nyújtanak a hosszú munkanapokon. Egy ilyen társalgóban szintén a kikapcsolódást szolgálják a darts táblák vagy csocsó-asztalok.

Az irodai munkaterület és a társalgók berendezését követően a tárgyaló helyiségek kialakítására is érdemes nagy figyelmet fordítani, hiszen az ügyfelek számára ez meghatározó lehet. A tárgyalókat természetesen nem csak az ügyfelekkel való tárgyalások alkalmával, hanem bármilyen meeting esetén használhatjuk, legyen szó személyzeti megbeszélésekről, továbbképzésekről vagy általánosabb eszmecserékről. Ezek a helyiségek többnyire egy-két nagyobb asztalt és minél több tárgyalószéket foglalnak magukba. A tárgyalószékek más funkciókkal rendelkeznek, mint az irodai munkaszékek, hiszen ezek leginkább 1-2 órát használatosak egy-egy személy számára. A kartámasz és a kényelem ezekben az esetekben is kiemelt fontosságú, azonban az ülésmagasság és a fejtámasz már nem szükséges. A tárgyalószékek lehetnek egészen egyszerű megjelenésűek vagy akár stílusos darabok is, melyek hozzájárulhatnak a cég jó híréhez.

A társalgókban és tárgyalóknak helyet kaphatnak olyan irodai kiegészítők, mint például térképek és földgömbök. Az irodában elhelyezett térképek nem csak dekorációként funkcionálhatnak, hanem segíthetik a tervezést, tájékozódást a munka során. A cég profiljához illeszkedve ma már lehetőség van arra, hogy szakmai tartalommal ellátott térképekkel díszítsük az irodát. Magyarország vonatkozásában a cég által képviselt iparág jellemzőit is kérhetjük térképen megjeleníteni, így a mindennapi működés során is rendelkezésünkre állnak majd megbízható, pontos adatok. A hagyományos topográfiai és közigazgatási térképeken túlmenően különböző méretű turisztikai térképeket, természetvédelmi térképeket is rendelhetünk. Amennyiben a cég működése területspecifikusabb, rendelkezésre állnak régió- vagy megyetérképek egyaránt. Az érintett legszűkebb területet is felruházhatjuk a számunkra érdekes és fontos adatokkal, hogy használatuk ténylegesen hozzájáruljon munkavégzésünkhöz. Ennek megfelelően akár egy-egy városra vagy kerületre vonatkozóan is rendelhetünk térképeket. Ezzel szemben, ha az érintett terület más országokra, akár teljes kontinensre kiterjed, ez sem akadály egy informatív térkép beszerzésére. A megfelelő tartalmakat kiemelve akár gazdasági elemzések készítésében is segítségül szolgálhatnak. Politikai, pénzügyi adatok szemléltetésére, útvonalak kijelölésére is egyaránt alkalmasak lehetnek a különböző térképek, dekorációs funkciójukon túl. Bármely terület vonatkozásában szeretnénk térképet elhelyezni az irodában, lehetőség van mágneses, írható vagy akár tűzhető kivitelezésre egyaránt, melyek nagyban hozzájárulnak a használhatóságukhoz. Hasonlóan a világtérképekhez, a földgömbök a legtöbb esetben csupán dekorációs eszközökként jelennek meg az irodákban, vagy társalgókban. Ehhez azonban számtalan megjelenés közül választhatunk. Nem utolsó szempont a megfelelő keret kiválasztása, az irodához illeszkedő színű, illetve anyagú keret segít az összhang kialakításában. A földgömbök esetében népszerűnek számítanak az antik darabok, de kaphatók világító földgömbök is. Az italtartó földgömböktől kezdve az igazán látványos mágneses lebegő földgömbökig széles a kínálat ezekből a kiegészítőkből, így lehetőség van az irodához legjobban illő darab kiválasztására. Ezek lehetnek egész kicsi, asztalokon elhelyezhető kiegészítők, vagy akár az iroda központi tárgyai is.

Ne feledkezzünk meg az iroda tárolóhelyek fontosságáról sem! Az íróasztalok alatti helyek kihasználására stílusban passzoló fiókokat választhatunk. Ezek a bútorok elősegítik a rend fenntartását, átláthatóvá teszik az irodát. Szükségünk lesz bizonyára szekrényekre, polcokra és különböző kiegészítőkre is. Az asztali lámpák legalább olyan fontos és hasznos kiegészítők, mint a számítógépek és tollak egy irodai környezetben. Ezek manapság már lehetnek állítható fényerejű, érintéskapcsolós, hagyományos vagy LED lámpák. A kivitelezésüket tekintve rendkívül széles skálán mozognak, így mindenki találhat az igényeinek megfelelőt. A kellemes irodai környezethez a különböző bútorok nagyban hozzájárulnak, de annak érdekében, hogy még otthonosabbá varázsoljuk munkahelyünk, növényekkel is kiegészíthetjük az üres ablakpárkányokat, sarkokat. Ezek lehetnek akár jó minőségű műnövények is, melyek valódi hatást keltenek, de vásárolhatunk élő dísznövényeket is. Kifejezetten irodai környezetben ajánlják a különböző típusú fikuszokat, pálmákat és kaktuszokat. Élő növény választásakor érdeklődjünk annak fény-, talaj- és vízigényéről, hogy ne csak pár hétig legyen képes életben maradni az irodában szánt helyén.

Mivel átlagosan 160 órát töltünk a munkahelyükön érdemes körültekintően megválasztani a szükséges bútorokat, kiegészítőket, a kiegyensúlyozott munkavégzés érdekében. A kényelmes, barátságos munkakörnyezet nagyban hozzájárulhat szakmai teljesítményünkhöz. Azok, akik munkahelyükön boldognak érzik magunkat akár 12%-kal jobban teljesíthetnek boldogtalan társaiknál, ami a cég számára is számottevő különbséget jelent. Céljaikat nem csak elérik, hanem meg is haladják a velük szemben állított elvárásokat, aminek köszönhetően feletteseik is jobban értékelik munkájukat, ezáltal pozitív visszacsatolás jön létre. Kijelenthető tehát, hogy a megfelelő munkakörnyezet nem csak a munkavállaló, de a vezetőség számára is egyaránt fontos szempont kell legyen.

Az alkalmazottak kevésbé szoronganak munkahelyükön, kreativitásuk fokozottabb, sokkal több ötletük születik egy pozitív környezetben. Könnyebben találnak megoldást a problémákra, bátran mernek újítási ötleteikről beszélni. Az elégedett alkalmazottak aktívan részt vesznek a cég működésében, mindennapi munkájában és fejlődésében. Ezzel üzleti sikereket generálnak, így mindenképp hasznos és fontos tagjai lesznek az adott munkahelynek. A munkavállalói elégedettséget különböző kérdőívek segítségével mérhetjük is. Ezt kisebb létszám esetén megtehetjük szűkebb fókuszcsoportos beszélgetésekkel, ahol egymást közt megoszthatják tapasztalataikat, ötleteiket a munkavállalók. Ez a módszer gyors és költséghatékony, a javaslatok együtt megvitathatók, így minden szereplő kifejtheti véleményét az adott ötlettel kapcsolatban. Az érintettek bevonásával az esetleges ötletek megvalósításához is jobban tudnak majd alkalmazkodni, részesei és nem elszenvedői lesznek egy-egy változásnak. Nagyobb létszám esetén egy kérdőív lehet segítségünkre, melyben a kérdésekhez különböző skálákat rendelve kaphatunk választ kérdéseinkre. Lehetnek szabadon megválaszolható kérdések is, ahol a fókuszcsoportos beszélgetéshez hasonlóan mindenki hangot adhat véleményének. Ezek az eredmények számszerűsíthetők, könnyen és gyorsan feldolgozhatók. A fenti két módszer akár kombinálható is, ekkor ajánlott először kérdőívet kitöltetni, majd azok tapasztalataira építve fókuszcsoportot összeszervezni és csak a problémás területeket átbeszélni. Egy cég működése során számtalan területen kell helytállni, de biztosak lehetünk benne, hogy a pozitív munkakörnyezet kiemelt szerepet kap az elégedettség kialakulásában. Ehhez hozzátartoznak a bútorok, munkatársak, vezetés hozzáállása sok más szempont mellett.

A munkakörnyezet nagy hatással lehet a munkavállalók egészségére. A stressz az egyik legismertebb betegség, mely általában a munkához köthető. A stressz forrása lehet számos komolyabb megbetegedésnek, ami az alkalmazottak hiányzásához, ez pedig a cégek számára bevétel kieséshez vezet. Amikor egy alkalmazott megbecsülve és jól érzi magát munkahelyén mindent megtesz, hogy munkáját a lehető legprecízebben végezze, minél kevesebb hibát vétsen és hozzájáruljon a csapatszellemhez. A stressz csökkenthető például azzal, hogy lehetőséget teremtünk már a munkahelyen belül a rövidebb kikapcsolódásokra, ez persze nem azt jelenti, hogy a munkavégzés háttérbe szorulna, csupán egészséges egyensúlyra törekszünk. A korábban említett társalgók kialakítása jó megoldás lehet erre a problémára. Kényelmes fotelekkel, zöld növényekkel és kávézási lehetőséggel komfortosabbá tehetjük a munkával töltött napokat. A megfelelő irodai munkaszék kiválasztásával súlyosabb betegségek előzhetők meg, így kellő figyelmet kell fordítani ezen bútor kiválasztására. Az ülőmunka nem csak mozgásszervi megbetegedéseket okozhat, de negatívan hat a belső szervekre is. Gerincfájdalmakat, elhízást is okozhat, ezért fontos a rendszeres testmozgás, amennyiben munkánk nagy részét íróasztal mellett töltjük. Manapság az sem ritka, hogy a munkahelyek ingyenes, vagy jutányos áron biztosítanak a munkavállalók számára fitness jegyeket, bérleteket konditerem használatra, vagy esetleg az irodában belül kerül kialakításra egy kisebb edzőterem. Mindezek szintén hozzájárulnak nem csak az egészség megőrzéséhez, hanem az elégedettség növeléséhez is.

Önmagában a kimagasló munkakörnyezet azonban nem elegendő. Ahhoz, hogy valaki elkötelezett legyen egy adott cég felé, rengeteg pozitív visszajelzésre, és a megbecsültség érzésére van szüksége. Nagy mértékben hozzájárulhat ehhez, hogy egyéni igényeknek megfelelően választják ki a neki tetsző bútorokat, ha berendezheti magának az íróasztalt, kiválaszthatja a legkényelmesebb széket és praktikus kiegészítőket. Egy jó alkalmazottnak mind a cég felé, mind az ügyfelek felé hűségesnek kell lennie. Ehhez többek között hozzátartozik a boldogság, az egészség, és az elégedettség megléte. Várakozáson felüli teljesítmény jellemzi mindazokat, akik büszkék munkájukra, illetve akikre büszkék munkájuk során. Az ilyen munkavállalók a céggel együtt tudnak növekedni és eredményes kapcsolatokat kialakítani. A támogató munkakörnyezet nagyban befolyásolhatja az adott munkavállalót, de a munkatársak, a csapatszellem is legalább ennyire fontos. Ezt persze nem tudjuk úgy kiválasztani és megvásárolni, mint a tökéletes irodai munkaszékeket, de alkalmazkodni képes személyekből összekovácsolódhat egy egység a közös cél érdekében. A kollégákkal ápolt baráti kapcsolatok, a támogatottság érzése és a munka hasznossága, mind-mind szükségesek ahhoz, hogy munkahelyünkön megfelelően teljesítsünk, sikereket érjünk el. Feletteseink irányából döntő fontosságú a jól végzett munka elismerése, az esetleges hibáztatások elkerülése, és az alapvető tisztelet megadása. Az együttműködésre képes, egymás iránt empátiát mutató kollégák ösztönzik és kiegészítik egymást, csapatként tudnak együtt gondolkozni, dolgozni. Míg a pozitív munkakörnyezet jobb üzleti vonalhoz és a csapatnövekedéséhez járul hozzá.

Egy pozitív munkakörnyezethez hozzátartozhat egy kisebb étkező kialakítása. Ennek természetesen nem kell egy jól felszerelt konyhához közelítenie, elég pár alapvető bútor beszerzése. Amennyiben rendelkezésre áll egy nagyobb helyiség, étkezőasztalokat és székeket mindenképp be kell szereznünk, de egy kisebb konyha esetén egy magasabb pult is megfelelhet a célnak. A dolgozók valószínűleg nem ott fogják elkészíteni az ebédjüket, csupán megmelegítik a csomagolt ebédet, vagy elfogyasztják, amit rendeltek. Ehhez mindenképpen szükséges egy hűtőszekrény és mikrohullámú sütő, illetve egy mosogató. Egy jól működő cég esetében tudják mennyire fontos, hogy a munkavállalók megfelelően étkezzenek. Ne kelljen kapkodniuk a számítógépük előtt, legyen az ebédidő egy rövidebb kikapcsolódás, és ehhez szükség van egy helyiségre, ahová félrevonulhatnak. Amennyiben nincs lehetőség egy kisebb konyha vagy étkező kialakítására úgy szinte rákényszerítjük a munkavállalókat, hogy ebédidőben elhagyják az irodát, ami viszont a munkamenetből való kieséssel járhat. Rosszabb esetben ezzel arra ösztönözzük őket, hogy egyáltalán ne tartsanak szünetet, ami mindamellett, hogy egészségtelen, a munka szempontjából sem kifizetődő. Egy 8 órás munkaidőt étkezés nélkül végig dolgozni nem a leghatékonyabb megoldás, egy idő után csökken a koncentrációs képességünk, ezzel pedig nőnek a hibalehetőségek. Nagyobb irodaházak esetében bevált szokás, hogy az egyik emeleten saját étkezde működik, ahol a munkavállalóknak lehetősége nyílik más irodák dolgozóival együtt ebédelni, illetve akár többféle menüből választani. Ez elősegíti kiegyensúlyozott étkezésük és hozzájárul az elégedettségükhöz.

Top szűrések

{{SzuroPanelSzakasz.Megnevezes}}

Összes szűrés törlése

{{SzuroPanelSzakasz.Megnevezes}}

Szűrések {{activeFilterCount}} aktív szűrő
Szűrések {{activeFilterCount}} aktív szűrő
Szűrések

Top szűrések

{{SzuroPanelSzakasz.Megnevezes}}

Összes szűrés törlése

{{SzuroPanelSzakasz.Megnevezes}}

Top termékek

Nincs találat.

Nincs találat.
Beérkezés értesítő

Értesítést kérek

Amennyiben beérkezik a termék a raktárunkba, akkor erről e-mailben értesítést küldünk Önnek.

Több e-mail címet is lehetősége van megadni. Ehhez az e-mail címeket pontosvesszővel elválasztva kell begépelnie. (Pl.: vasarlo@vasarloemail.hu; felhasznalo@felhasznaloemail.hu;)

Utoljára megtekintve