Légy a BestByte Kft. bővülő Csapatának Tagja!


Eladó- pénztáros - Dunakeszi:


A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismeri, továbbá érdekli a papír- és írószer világa, akkor ne habozzon jelentkezni a Dunakeszin található Office Depot üzletünkbe bolti eladó- pénztáros munkakör-re.

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Pénztárgép kezelés

Elvárások:

  • számítástechnikai alapismeret
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • középfokú végzettség (érettségi)
  • önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • terhelhetőség, monotonitás tűrés

Előnyt jelent:

  • felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga megléte
  • kereskedelmi területen (értékesítés) szerezett 1-3 év szakmai tapasztalat
  • számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • középfokú angol és/vagy német nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • próbaidő letelte után alapbér módosítás
  • kulturált munkakörülmények
  • 8 órás munkavégzés



Értékesítő, pénztáros/hitelügyintéző és Raktáros - BestByte - Kecskemét:


A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. 17 áruházunkkal, dinamikusan növekvő webáruházunkkal, kihívásokkal és sikerekkel teli munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek. Legyél Te is az ország egyik meghatározó műszaki kereskedő lánc fiatalos, lendületes csapatának tagja

Főbb feladatok, munkák:

Értékesítő:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás
  • Árukihelyezés, - feltöltés, eladótéri rend fenntartása   
  • Termékárak ellenőrzése, árazás
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése

Pénztáros/hitelügyintéző:

  • Garanciális ügyintézés
  • Hitelkonstrukciók kiajánlása, értékesítése
  • Pénztárgép kezelése
  • Pénztári adminisztráció

Raktáros:

  • Áruk összekészítése, tételes ellenőrzése
  • Kézi, és gépi anyagmozgatás
  • Áru, számla és garancialevél kiadása
  • Raktári polcfeltöltés
  • Készletezés
  • Leltározás
  • Raktári rend fenntartása

A pozíciókhoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Megbízhatóság, terhelhetőség, ügyfélorientált hozzáállás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Műszaki cikkek, szórakoztató elektronika és háztartási gépek ismerete
  • Műszaki kereskedelem területén szerzett tapasztalat
  • Számítástechnikai alapismerete
  • Pénztáros/hitelügyintéző munkakörre történő jelentkezés esetén PSZÁF vizsga

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatal, dinamikus csapat
  • Előre megtervezett beosztás
  • Kulturált munkakörülmények
  • Folyamatos fejlődési- és előrelépési lehetőség, amelyhez tréningeket, oktatásokat biztosítunk

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.



Műszakieladó- pénztáros - Lurdy Ház:

Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni Újbuda Centerben található üzletünkben műszakieladó- pénztáros munkakörben.


Feladatok:

  1. Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  2. Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
  3. Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  4. Pénztárgép kezelés


Elvárásaink:

  1. számítástechnikai alapismeret
  2. kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  3. középfokú végzettség (érettségi)
  4. önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  5. terhelhetőség, monotonitás tűrés


Előnnyel indulsz, ha már használtál felhasználói szinten Octopus vállalatirányítási rendszert, beszélsz középfokon angolul és/vagy németül, van pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsgád, valamint szakirányú középfokú végzettséged, illetve kereskedelmi területen (értékesítés) szereztél 1-3 év szakmai tapasztalatot, és még számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismeretével is rendelkezel.


Amit mi biztosan nyújtunk:

  1. teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  2. azonnali munkakezdés
  3. előre megtervezett beosztás
  4. folyamatos fejlődési lehetőség
  5. kultúrált munkakörülmények
  6. versenyképes jövedelem


Munkavégzés helye: Budapest - Lurdy


Jelentkezés módja: Fényképes, magyar nyelvű önéletrajz elküldésével, a levél tárgyában a munkavégzési hely és munkakör feltüntetésével; az allas@bestbyte.hu e-mail címen lehet.




Eladó- pénztáros - Lurdy Ház:

Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni üzletünkben eladó- pénztáros munkakörben.


Feladatok:

  1. Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  2. Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
  3. Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  4. Pénztárgép kezelés


Elvárásaink:

  1. számítástechnikai alapismeret
  2. kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  3. középfokú végzettség (érettségi
  4. önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  5. terhelhetőség, monotonitás tűrés


Előnnyel indulsz, ha már használtál felhasználói szinten Octopus vállalatirányítási rendszert, beszélsz középfokon angolul és/vagy németül, van pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsgád, valamint szakirányú középfokú végzettséged, illetve kereskedelmi területen (értékesítés) szereztél 1-3 év szakmai tapasztalatot, és még számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismeretével is rendelkezel.


Amit mi biztosan nyújtunk:

  1. teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  2. azonnali munkakezdés
  3. előre megtervezett beosztás
  4. folyamatos fejlődési lehetőség
  5. kultúrált munkakörülmények
  6. versenyképes jövedelem


Munkavégzés helye: Budapest - Lurdy


Jelentkezés módja: Fényképes, magyar nyelvű önéletrajz elküldésével; a levél tárgyában a munkavégzési hely és munkakör feltüntetésével; az allas@bestbyte.hu e-mail címen lehet.