Karrier
Bolti pénztáros - hitelügyintéző | Győr Plaza
A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismeri, továbbá érdekli a papír- és írószer világa, akkor ne habozzon jelentkezni.
Győr Plázaban található műszaki áruházunkba bolti pénztáros, hitelügyintéző kollégát keresünk.
Feladatok:
- Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás,
- Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
- Pénztárgép kezelés,
- Belső banki, pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
- A hitelügyintézés adminisztratív feladatainak elvégzése,
- Adminisztrációs felületek kezelése,
- Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése,
- Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
- Cégünk által forgalmazott termékek nagyfokú ismerete
Elvárások:
- Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
- Minimum középfokú végzettség (érettségi)
- Önálló, precíz, kreatív munkavégzés
- Terhelhetőség, monotonitás tűrés
Előnyt jelent:
- Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete;
- Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga;
- Szakirányú középfokú végzettség;
- Kereskedelmi területen (értékesítés, hitelügyintézés) szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;
Amit kínálunk:
- teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- kulturált munkakörülmények
- azonnali munkakezdés
- előre megtervezett beosztás
- versenyképes jövedelem
- kellemes munkakörnyezet
- fiatal dinamikus csapat
Munkavégzés helye: Győr Vasvári Pál u. 1/A.
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@bestbyte.hu
Bolti eladó - értékesítő | Budapest - Allee Bevásárlóközpont
Budapest 11. kerületi Allee Bevásárlóközpontban lévő áruházunkba bolti eladó- értékesítő kollégát keresünk. A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetésigény megjelölésével az allas@bestbyte.hu -ra küldött e-mailben, tárgyban a munkakör megnevezéssel.
Feladatok:
- vásárlóink udvarias és szakszerű kiszolgálása
- cégünk által forgalmazott termékek értékesítése
- vásárlóink által megszokott magas szintű szakmai segítségnyújtás
- vásárlói kérdések és reklamációk kezelése
- az üzlet zavartalan működésének és rendezettségének folyamatos biztosítása
- termék információk karbantartása
- adminisztratív jellegű munkák elvégzése
- árukihelyezés, árufeltöltés
- szakmai képzéseken és oktatásokon való aktív részvétel
Elvárások:
- értékesítésben szerzett több éves tapasztalat
- fehér- és barna áru termékek átfogó felhasználói és szakmai szintű ismerete
- legalább középfokú végzettség (érettségi)
- számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- kreativitás, önálló munkavégzés
- gyors, precíz munkavégzés
- terhelhetőség
Előnyt jelent:
- angol és/vagy német középszintű nyelvtudás
- Szakirányú középfokú végzettség;
- Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;
Amit kínálunk:
- teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- azonnali munkakezdés
- előre megtervezett beosztás
- versenyképes jövedelem
- kellemes munkakörnyezet, állatbarát munkahely
- fiatal dinamikus csapat
Munkavégzés helye: Budapest, Allee Bevásárlóközpont
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.
Raktáros | Budapest - XIII. kerület
A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu -ra küldött e-mailben, tárgyban a munkakör megnevezéssel.
Feladatok:
- Beérkezőáruk átvétele, ellenőrzése, dokumentálása, készletre tárolása
- Áruk komissiózása, tételes ellenőrzése, összekészítése
- Árukiadás, számla és garancialevél kiállítása
- Kézi és gépi anyagmozgatás
- Készletezés
- Leltározás
- Raktárirend fenntartás
Elvárások:
- Hasonlóterületen szerzett minimum 1 éves tapasztalat
- Középfokú végzettség – érettségi
- Önálló-precíz munkavégzés
- Csapatmunka
- Rugalmasság; terhelhetőség,
- Megbízhatóság
Előnyt jelent:
- Hasonlóterületen szerzett tapasztalat
- Targoncavezetői engedély
- PDA használat ismerete
- Octopus ERP rendszer ismerete
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- Versenyképes jövedelem
- Fiatalos, dinamikus csapat
- beosztás szerinti munkarend
- állatbarát munkahely
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, Frangepán utca
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu-ra küldött e-mailben lehet.
Bolti eladó - értékesítő | Budapest - XIII. kerület
A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu -ra küldött e-mailben, tárgyban a munkakör megnevezéssel.
Feladatok:
- vásárlóink udvarias és szakszerű kiszolgálása
- cégünk által forgalmazott termékek értékesítése
- vásárlóink által megszokott magas szintű szakmai segítségnyújtás
- vásárlói kérdések és reklamációk kezelése
- az üzlet zavartalan működésének és rendezettségének folyamatos biztosítása
- termék információk karbantartása
- adminisztratív jellegű munkák elvégzése
- árukihelyezés, árufeltöltés
- szakmai képzéseken és oktatásokon való aktív részvétel
Elvárások:
- értékesítésben szerzett több éves tapasztalat
- fehér- és barna áru termékek átfogó felhasználói és szakmai szintű ismerete
- legalább középfokú végzettség (érettségi)
- számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- kreativitás, önálló munkavégzés
- gyors, precíz munkavégzés
- terhelhetőség
Előnyt jelent:
- angol és/vagy német középszintű nyelvtudás
- Szakirányú középfokú végzettség;
- Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;
Amit kínálunk:
- teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- azonnali munkakezdés
- előre megtervezett beosztás
- versenyképes jövedelem
- kellemes munkakörnyezet, állatbarát munkahely
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, Frangepán utca
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu-ra küldött e-mailben lehet.
Pénztáros - RMA ügyintéző | Budapest - XV. kerület
A Bestbyte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Budapest 15. kerületi átvételi pontra keresünk pénztáros RMA ügyintéző kollegát.
Feladatok:
- Vásárlóink által megszokott udvarias kiszolgálás,
- Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
- Pénztárgép kezelés,
- Belső banki, pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
- Egyéb adminisztratív feladatok
- Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel az ügyfélszolgálattal
- Leltárban való aktív részvétel
- Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése
Elvárások:
- Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
- Minimum középfokú végzettség (érettségi)
- Önálló, precíz, kreatív munkavégzés
- Terhelhetőség, monotonitás tűrés
Előnyt jelent:
- Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete;
- Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga;
- Szakirányú középfokú végzettség;
- Kereskedelmi területen szerzett szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;
Amit kínálunk:
- teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- kulturált munkakörülmények
- azonnali munkakezdés
- versenyképes jövedelem
- kellemes munkakörnyezet
- fiatal dinamikus csapat
Jelentkezés módja: Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu
Szerviztechnikus | Budapest - XV. kerület
Feladatok:
- Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése
- Kapcsolattartás az ügyfélszolgálattal és a bolthálózattal
- Hibás termékek bevizsgálása
- Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel
- Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése
- Egyéb adminisztratív feladatok
- Leltárban való aktív részvétel
Elvárások:
- Tapasztalat műszaki termékek garanciális ügyintézésében
- Precíz munka végzés
- Érdeklődés az e-kereskedelem iránt
- Önállóan és csapatban is tudsz dolgozni
- Kiválóan kommunikáció írásban és szóban
- Terhelhetőség
- Jó probléma megoldó képesség
Előnyt jelent:
- Rendelkezel műszaki webáruházban szerzett tapasztalattal
- Középfokú végzettség
- Angol nyelvtudás
- Visionsoft Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződés;
- Teljes munkaidős jogviszony (napi 8 óra); Hétköznap (hétfőtől-péntekig): 8:30 - 17:00
- Cégen belüli fejlődési lehetőség
- Összeszokott, segítőkész csapat, jó hangulat
- Bejelentett, alkalmazotti munkaviszony
- Hosszú távú munkalehetőség
- Azonnali munkakezdés
- Versenyképes fizetés
Munkavégzés helye: Budapest XV. kerület
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével az allas@b4b.hu címre küldött levélben lehet. Tárgy: Szerviztechnikus
Pénztáros-hitelügyintéző | Goodprice - Budapest
A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismeri, továbbá érdekli a papír- és írószer világa, akkor ne habozzon jelentkezni. Budapest 13. kerületi áruházunkba bolti pénztáros, hitelügyintéző kollégát keresünk.
Feladatok:
- Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás,
- Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
- Pénztárgép kezelés,
- Belső banki, pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
- A hitelügyintézés adminisztratív feladatainak elvégzése,
- Adminisztrációs felületek kezelése,
- Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése,
- Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
- Cégünk által forgalmazott termékek nagyfokú ismerete
Elvárások:
- Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
- Minimum középfokú végzettség (érettségi)
- Önálló, precíz, kreatív munkavégzés
- Terhelhetőség, monotonitás tűrés
Előnyt jelent:
- Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete;
- Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga;
- Szakirányú középfokú végzettség;
- Kereskedelmi területen (értékesítés, hitelügyintézés) szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- kulturált munkakörülmények
- azonnali munkakezdés
- előre megtervezett beosztás
- versenyképes jövedelem
- kellemes munkakörnyezet
- fiatal dinamikus csapat
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu-ra küldött e-mailben lehet.
Raktáros | Budapest XV.
XV. kerületben lévő telephelyünkre, folyamatosan fejlődő, bővülő, fiatalos csapatába munkatársat keresünk azonnali kezdéssel. Ha szeretnél Magyarország egyik meghatározó piaci szereplőjéhez csatlakozni, ha szeretnél egy 15.000 m2 alapterületű modern, dinamikusan fejlődő raktárban dolgozni, ha szeretnél egy nyitott, barátságos csapat tagja lenni, akkor várjuk jelentkezésedet.
Feladatok:
- Beérkezőáruk átvétele, ellenőrzése, dokumentálása, készletre tárolása
- Áruk komissiózása, tételes ellenőrzése, összekészítése
- Árukiadás, számla és garancialevél kiállítása
- Kézi és gépi anyagmozgatás
- Készletezés
- Leltározás
- Raktárirend fenntartás
Elvárások:
- Hasonlóterületen szerzett minimum 1 éves tapasztalat
- Középfokú végzettség - érettségi
- Önálló-precíz munkavégzés
- Csapatmunka
- Rugalmasság
- Terhelhetőség
- Megbízhatóság
Előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Targoncavezetői engedély
- PDA használat ismerete
- Octopus ERP rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- Versenyképes jövedelem
- Fiatalos, dinamikus csapat
- Korrekt munkahely
- Fejlődési lehetőség
- Új ismeretek szerzése
- Előrelépési lehetőség
- Egy műszakos munkarend
- Vidéki munkavállaló esetén szállást tudunk biztosítani
Munkavégzés helye: Budapest, Harsányi Kálmán u. 85. sz, 1151
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.
Eladó - pénztáros | Office Depot - Dunakeszi
A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni a Dunakeszin található Office Depot üzletünkbe bolti eladó- pénztáros munkakörre.
Feladatok:
- Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
- Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
- Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
- Pénztárgép kezelés
Elvárások:
- számítástechnikai alapismeret
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
- középfokú végzettség (érettségi)
- önálló, precíz, kreatív munkavégzés
- terhelhetőség, monotonitás tűrés
Előnyt jelent:
- felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
- pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga megléte
- kereskedelmi területen (értékesítés) szerezett 1-3 év szakmai tapasztalat
- számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
- középfokú angol és/vagy német nyelvtudás
Amit kínálunk:
- teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- azonnali munkakezdés
- előre megtervezett beosztás
- versenyképes jövedelem
- próbaidő letelte után alapbér módosítás
- kulturált munkakörülmények
- 8 órás munkavégzés
Munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Nádas utca 8.
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.
Eladó – Lurdy Ház | Office Depot
Az BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. 16 áruházunkkal, dinamikusan növekvő webáruházunkkal és partnerhálózatunkkal kihívásokkal és sikerekkel teli munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek. Legyél Te is az ország egyik meghatározó országos műszaki kereskedő lánc fiatalos, lendületes csapatának tagja! Lurdy-ban lévő áruházunkba bolti eladó, pénztáros kollégát keresünk.
Feladatok
- Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
- Árukihelyezés, - feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
- Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
- Pénztárgép kezelés
- Belső banki pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
- Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése
- Garanciális ügyek intézése
- Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
Elvárások
- Középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
- Számítástechnikai alapismeretek (MS Office programok)
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Önálló, precíz munkavégzés
- Megbízhatóság, terhelhetőség, ügyfélorientált hozzáállás
Előnyt jelent
- Műszaki cikkek, szórakoztató elektronika és háztartási gépek ismerete, Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
- Szakmai tapasztalat kereskedelmi területen
- Hitelügyintézésben szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
- Angol nyelvismeret
Amit kínálunk
- Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
- Versenyképes jövedelem
- Fiatal, dinamikus csapat
- Előre megtervezett beosztás
- Kulturált munkakörülmények
Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14
Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.