ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Kérdésed maradt? Keresd ügyfélszolgálatunkat nyitvatartási időben!


Gyakran ismételt kérdések:
1. Mikor kapom meg a rendelésem?
Raktáron lévő termékek esetén 1-5 munkanapos kiszállítási időt vállalunk. Amennyiben nagy háztartási gép szerepel a megrendelésében a kézbesítési idő 4-7 munkanap lehet.
A Raktáron-BestByte Partnernél státuszú termékek átlagosan 3-5 munkanapon belül érkeznek be központunkba. Megrendelését ezt követően tudjuk feldolgozni és kézbesíteni.
A „Rendelésre” beszerezhető termékek esetén pontos információval nem rendelkezünk a termék beérkezését illetően. Ezeknek a termékeknek beérkezése néhány hetet igénybe vehet.
2. Szállítási címet szeretnék töröltetni a számlámról.
A BestByte Kft. által kiállított számla a törvényi előírásoknak megfelelően kerül kiállításra. A számla egyben szállítólevél is, ezért a szállítási címet törölni róla nincs lehetőségünk.
3. Bolti átvételi pontra kértem a rendelésem, a weboldal azt mutatta, hogy készleten van. Mehetek érte?
Kérjük minden esetben várd meg kollégáink értesítését arról, hogy átvehető a megrendelésed. Amennyiben ez nem történik meg néhány munkanapon belül, érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon (e- mail: info@officedepot.hu, telefonszám: +36-1/44-33-999) vagy az illetékes bolt telefonos elérhetőségén.
4. Hogy jutok el a Harsányi Kálmán utca raktárukhoz?
Kérjük amennyiben gépjárművel közelíted meg raktárunkat, csak a Harsányi Kálmán utcát írd be a navigációba, házszámot ne. A Harsányi Kálmán utca egy zsákutca, az utca végéig szükséges elmenni. Itt már látni fogod a BestByte, OfficeDepot, B4B reklámtáblákat.
5. Előre utalással szeretnék fizetni, de a weboldalon nem találok ilyen menüpontot. Van rá lehetőség?
Kérjük a megrendelés leadásakor az utánvétes fizetést válaszd, megjegyzésben pedig tüntesd fel, hogy előre utalással kívánsz fizetni. Kollégáink e-mailben fogják megküldeni a díjbekérőt.
6. Nagy háztartási gépet vásárolnék. Szeretném, ha régi, használt készülékemet elszállítanák. Mi ennek a módja?
Kérjük a megrendelés leadása során a megjegyzésben tüntesd fel, hogy „régi készülék elszállítását kérem”.
7. Megérkezett a termék, de szeretnék ellállni a vásárlástól. Mit kell tennem?
Elállási szándékával kapcsolatban érdemes egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal vagy az Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint eljárni. Bizonyos termékek esetében elállási jog nem érvényesíthető, ezeket ÁSZF-ünkben részletesen feltüntetjük. A Fogyasztókat megillető elállási jog értelmében a Fogyasztó a termék átvételétől számított 14 napig érvényesítheti ezt a jogot online vásárlás esetén.
A terméket az alábbi címre tudod visszaküldeni futárral vagy postai úton: BestByte Kft. - 1151 Budapest Harsányi Kálmán utca 85.
Személyesen bármelyik BestByte Kft. által üzemeltetett üzletben leadhatod a terméket. Részletes tájékoztatást a Termék visszaküldés oldalon találsz.
Az üzleteket az alábbi linken érheted el: officedepot.hu/uzletek-huzletek.html
A termékhez mellékelni kell a számlát és a weboldalunkról letölthető kitöltött termék visszaküldési lap formanyomtatványt.
Amint a termék visszaérkezett a kollégáink jóváírják, és a könyvelésünk visszautalja a megadott bankszámlára a vásárlás vagy a termék összegét.
8. Elálltam a vásárlástól vagy a bankkártyával kifizetett rendelésemet nem vettem át. Mikor kapom vissza a pénzem?
A termék(ek) visszaérkezését követő 14 napon belül térítjük vissza a megrendelés értékét. Amennyiben a megrendelésében lévő összes tételt visszaküldi, abban az esetben valamennyi költségét visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra. (termékek ára, szállítási és utánvét költség).
Ha megrendelése több tételt tartalmazott és nem küldi vissza az összes terméket, abban az esetben csak a visszaküldött termék árát írjuk jóvá, a szállítási és utánvétköltséget nem.
9. Leadtam a terméket garanciális ügyintézésre, mennyi időt vesz igénybe?
Törekednünk kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezzük. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Fogyasztót tájékoztatni vagyunk kötelesek a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A garanciális ügyintézés maximális időtartalma 30 nap lehet.
10. Kiterjesztett garanciát szeretnék vásárolni a termékhez. Hol tudom ezt megtenni?
A BestByte GaranciaPro Biztosítás a BestByte áruházaiban újonnan vásárolt fogyasztási cikkekre köthető kiterjesztett garancia baleseti meghibásodás, villámcsapás, villámcsapás másodlagos hatása, valamint lopás, rablás, zseblopás fedezeteket tartalmaznak a választott biztosítási csomag és vásárolt termék szerint.
Bővebb információkat a következő oldalon érhet el: GaranciaPro Biztosítás – Office Depot
Kérjük GaranciaPro biztosítással kapcsolatban keresse fel üzleteink valamelyikét.
11. Cégként szeretnék vásárolni. Rendelés leadásakor van lehetőség adószámot megadni?
Amennyiben cégként szeretne vásárolni, regisztrációkor vagy rendelés leadáskor válassza a ”Cégként regisztrálok” opciót és a megfelelő mezőbe adja meg vállalata adószámát. Amennyiben Ön az Office Depot korábbi partnere vagy a jövőben az kíván lenni, számíthat megkülönböztetett figyelmünkre, exkluzív kiszolgálásra, valamint egyedi kapcsolattartásra. A partneri együttműködéssel kapcsolatos bővebb információkat a következő oldalon érhet el: officedepot.hu/vallalati-ugyfelek-hVALLALATI.html
Szolgáltató adatai:
Név: BestByte Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1139 Budapest, Fáy u. 45.
Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-923260
Adószám: 14858480-2-44
Elérhetőség, a kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: info@bestbyte.hu
Telefonos elérhetőség: +36(1)44-77-888
Csomagküldési engedély szám: XIII/14836/2021/B