Kezdőlap
Kezdőoldal

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Kérdésed maradt? Keresd ügyfélszolgálatunkat nyitvatartási időben! 

 

Gyakran ismételt kérdések:

 1. Mikor kapom meg a rendelésem?
 2. Szállítási címet szeretnék töröltetni a számlámról.
 3. Bolti átvételi pontra kértem a rendelésem, a weboldal azt mutatta, hogy készleten van. Mehetek érte?
 4. Hogy jutok el a Harsányi Kálmán utca raktárukhoz?
 5. Előre utalással szeretnék fizetni, de a weboldalon nem találok ilyen menüpontot. Van rá lehetőség?
 6. Nagy háztartási gépet vásárolnék. Szeretném, ha régi, használt készülékemet elszállítanák. Mi ennek a módja?
 7. Megérkezett a termék, de szeretnék ellállni a vásárlástól. Mit kell tennem?
 8. Elálltam a vásárlástól vagy a bankkártyával kifizetett rendelésemet nem vettem át. Mikor kapom vissza a pénzem?
 9. Leadtam a terméket garanciális ügyintézésre, mennyi időt vesz igénybe?
 10. Kiterjesztett garanciát szeretnék vásárolni a termékhez. Hol tudom ezt megtenni?
 11. Cégként szeretnék vásárolni. Rendelés leadásakor van lehetőség adószámot megadni?

 

Szolgáltató adatai:

Név: BestByte Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1139 Budapest, Fáy u. 45.
Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-923260
Adószám: 14858480-2-44

Elérhetőség, a kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: info@bestbyte.hu
Telefonos elérhetőség: +36(1)44-77-888

Csomagküldési engedély szám: XIII/14836/2021/B